dag15 4 juni Prad Terlan 70 km - Reisverslag uit Terlan, Italië van HenrienRia - WaarBenJij.nu dag15 4 juni Prad Terlan 70 km - Reisverslag uit Terlan, Italië van HenrienRia - WaarBenJij.nu

dag15 4 juni Prad Terlan 70 km

04 Juni 2014 | Italië, Terlan

Vandaag rustig aan gedaan. Wat later vertrokken dan we gewend zijn, kwart voor tien, na een heel uitgebreid ontbijt en dat na het vijf gangen diner gisteren. Volgens ons groeien we bijna dicht met al dat eten
We hebben het afrekenen overigens zonder ernstige schrik overleeft. De route van vandaag daalde voor het grootste deel af net als het laatste stuk van gisteren,wat is dat heerlijk. We fietsten de hele dag langs de rivier de Adige w ast een prachtig stromende rivier is en bij sterke daling soms woest stroomt. We volgen nog steeds het mooie fiets pad wat door de EU gefinancierd is en het fietst heerlijk
Om ons heen zien we mooie berghellingen waar veel wolken omheen hangen maar in het dal is het hoed weer,ongeveer 21 graden. Ook zien we veel oude kastelen, heel veel appelboomgaarden en fabrieken met machtig veel kratjes voor al die appels. Bij de Lidl halen we proviand voor onderweg en natuurlijk drinken we koffie op een terrasje. Als we de koffie willen betalen blijkt dat een man ook voor ons betaald heeft.
We weten niet wie en kijken om ons heen of we hem nog zien maar hij is spoorloos, we vinden het heel aardig en hadden hem graag bedankt. Onderweg zien we vandaag vaak het Duitse stel die we gisteren ook steeds zagen, zij fietsen vanuit München een ronde langs de Italiaanse meren en gaan dan weer naar huis. Als we op een bankje aan de rivier zitten horen we al fietsers roepen
'Ha Nijverdal', het zijn de fietsers uit Nederland die we gisteren een paar keer gesproken hebben. We stoppen vandaag wat vroeger en zoeken/vinden een hotel in Terlan net boven Bolzena. Mooi plekje en net pizza in het stadje gegeten(ja het is niet elke dag feest).

• 04 Juni 2014 - 21:30

Erik En Annie:

Hé Toppers,

Geweldig dat het zo goed gaat, veel succes en geniet nog lekker
    van het fietsen en de pauzes natuurlijk

Groetjes van Erik en Annie

• 04 Juni 2014 - 21:51

Gerrit En Jannie :

Het is goed een dag rustig aan te doen.
    Fijn dat het goed gaat en alles zonder problemen verloopt.
    Het beste toe gewenst doeiiiiii.

• 04 Juni 2014 - 22:15

Mea:

Hallo sportievelingen,
    Gisteravond tijdens de training hoorde ik,dat jullie een site bijhouden. Leuk om jullie reisverhalen te lezen en fijn dat het goed gaat!! Geniet er nog van samen. Gegroet mea

• 04 Juni 2014 - 22:50

Willyanne:

Dag allebei,

Dat jullie nu al in Italie zijn! Ongelooflijk!
    Knap werk hoor als ik lees over die haarspeltbochten!
    Wij kwamen ze ook wel tegen in Kroatië (wij in de auto en zij op de fiets)
    en vonden ze dan heel sneu. Ze keken ook niet blij.
    Dat doen jullie wel natuurlijk, dus dat is heeeel anders!
    Veel plezier en bedankt voor de leuke foto's.
    (Kan wel zien welke jij hebt gemaakt Ria!)

Lieve groet.

• 05 Juni 2014 - 08:05

Hermien:

Hoi Henri en Ria
    Gaat goed zo te lezen!!, Mooie foto Ria met Super natuur,
    Goede Voortzetting met de reis ,Groetjes Ons A&H

• 05 Juni 2014 - 09:59

Mam Meijerink:

Veel succes, mooi de verhalen

Groetjes mam

• 05 Juni 2014 - 18:47

Edward Lohuis:

Leuk jullie zo te volgen! Ik ben die 'man uit Oldenzaal, met z'n dochter'!
    Ik ben op dit moment in Ried! Mijn vrouw (miriam) heeft zich inmiddels weer bij me gevoegd, met schoonzus en zwager. Morgen fiets ik met m'n zwager over de Reschenpas. Doet jullie Garmin het al??
    Succes verder en geniet!

• 05 Juni 2014 - 20:53

Hermien:

Hoi Henri en Ria

Super mooie foto’s in de druiven Boomgaard ,ja de andere foto’s ook ,!!
    Goede Fiets Rit voor morgen{Genieten Bergen Vergezichten!! A&H