dag 13 2 juni 2014 Bludenz Landeck 75 km - Reisverslag uit Landeck, Oostenrijk van HenrienRia - WaarBenJij.nu dag 13 2 juni 2014 Bludenz Landeck 75 km - Reisverslag uit Landeck, Oostenrijk van HenrienRia - WaarBenJij.nu

dag 13 2 juni 2014 Bludenz Landeck 75 km

02 Juni 2014 | Oostenrijk, Landeck

Vandaag gaan we de Arlbergpas over. We kunnen rustig beginnen vanuit Bludenz maar al gauw begint de 20 km vals plat. Bij een mooi terras drinken ee eerst maar een bakje koffie en bij de spar halen we cola en bananen voor onderweg want we denken dat we dat wel nodig hebben. Dan begint de echte klim met veel haarspeldbochten. Pffff we voelen beide verzuring vooral op erg steile stukken. Maar we halen de top en omdat het inmiddels regent en koud is gaan de jassen en handschoenen aan en zoeven we door de kou naar beneden tot in Landeck waar we een hotel vinden. De wifi is erg matig hier, valt steeds weg. We hebben net heerlijk gegeten en morgen weer verder en dan gaan we Italië in. Weer heel veel mooie natuur gezien vandaag. Prachtig. Het blijft genieten.

• 02 Juni 2014 - 21:42

Lucy:

Hè bikkels!!

Goed gedaan dat was een serieuze klim vandaag
    Nu met de beentjes omhoog en nagenieten
    Jullie gaan superrrr

Gruss got

• 03 Juni 2014 - 18:16

Ans:

Gruss Gott Heidi und Peter,

Zo te lezen fietsen jullie in de Alpen , langs de Almen. Prachtig, juliie foto's!
    Jullie hebben straks net zulke mooie , gespierde kuiten als de Zwitsers.
    Nog veel plezier und " Hals und Beinbruch"!

Grusse von Hieke, Bram, Joost, Bert en Ans

• 03 Juni 2014 - 20:23

Dirk:

Hoi Ria en Henrie,

We waren drie dagen ook ver weg Antwerpen niet met de fiets hoor en zonder internet dus net thuis en hebben laatste dagen net gelezen gaat beregoed hè word ook behoorlijk gedronken niet goed voor verzuring maar lekker voor het goede gevoel, succes toppers.

Groet, Bartje/Dirk

• 03 Juni 2014 - 20:43

Herman En Wilma Wagemans:

mooi dat jullie genieten wij blijven jullie volgen de groetjes en ria ook van je ciollega lilian

• 17 Augustus 2014 - 15:03

Ria:

2 juni 2014 19:40 | Door: hermien
    Hoi Henri en Ria ,Bikkels Hoor Doorzetters !! Rome komt in Zicht denk ik, door de Bergen te zien
    Groeten A&H