Dag 10 30 Mei Sigmaringen Langeragen 102 km - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van HenrienRia - WaarBenJij.nu Dag 10 30 Mei Sigmaringen Langeragen 102 km - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van HenrienRia - WaarBenJij.nu

Dag 10 30 Mei Sigmaringen Langeragen 102 km

30 Mei 2014 | Oostenrijk, Bregenz

Na een heerlijk verblijf en heerlijk ontbijt gaan we weer op pad. Eerst langs de fietsenmaker om een nieuwe reserve binnenband, nieuwe buitenband en een goede fietspomp aan te schaffen. Als dat gelukt is fietsen we een eind langs de Donau wat erg mooi is. Het is koud en we doen de handschoenen aan wat een mooie combinatie met onze blote benen is. Na de donau volgt een zacht glooiend lieflijk landschap met zulke mooie vergezichten, oude fruitbomen en mooie dorpen met barokke dorpskerken ( volgens het boekje). Ook zijn er regelmatig pittige klimmetjes waarvan ik het zweet blank in de nek krijg. Onderweg ontmoeten we vandaag meerdere keren Piet en Joke uit Delft die we gisteren ook al een paar keer spraken en vanmorgen zagen we ze aan het ontbijt in hetzelfde hotel
We fietsen een eindje samen en drinken samen koffie onderweg,gezellige mensen maar daarna gaan zij naar het volgende hotel en wij fietsen door naar Bodensee die we onderweg al een paar keer zien met de omringende Alpen. Mooi. We vinden onderdak bij Gasthof Beck in Langerargen
aan de Bodensee waar een oudere man van bijna tachtig ons de kamer wijst. Het is wat oud en gedateerd maar het is prima
We gaan lekker eten in Langerargen en fietsen langs de Bodensee om nog van het uitzicht te genieten
Herman van Mulder belde net, zij gaan morgen op vakantie naar Oostenrijk en we spreken af samen te eten, mooi vooruitzicht. We hebben geen goed wifi maar voor twijfelaars :-) zal ik proberen wat foto's op de blog te plaatsen als bewijsmateriaal voor al het mooie wat we zien.

• 30 Mei 2014 - 22:50

Rik:

Netjes hoor de afstanden die jullie halen per dag. Vanaf morgen is het weer een stukje warmer bij jullie. De omgeving wordt steeds mooier, ben benieuwd naar de foto's!

Groet Marijn en mij

• 31 Mei 2014 - 15:32

Hermien:

Hoi Henri en Ria,ik zie het al voor mij de Bodensee Prachtig !!
    Ria via Whatsup kan jij ook foto’s versturen,doen Leo en ik Ook!
    Tot Nu toe Super om jullie verhalen te lezen groet A&H.

• 31 Mei 2014 - 16:44

Jet :

Dag Henri en Ria,

Elke dag kijk ik uit naar jullie belevenissen, wat fijn om op afstand te kunnen zien hoe jullie reis verloopt. En wat gaan jullie hard zeg! Echt onvoorstelbaar en wat knap. Geniet nog lekker van de omgeving en jullie bijzondere reis.

Groeten.,

Jet

• 31 Mei 2014 - 17:58

Laurens:

Gemiddeld 100 km WOW geweldig. Jullie zullen wel bruine benen, armen en hoofd hebben. Echte wielrennersbruin. Wij zijn helemaal bruin. Ook lekker.

• 31 Mei 2014 - 19:03

Ineke:

Ria en Henri wat gaan jullie goed!Wat een afstanden per dag,knap hoor!Leuk om jullie verslagen te lezen.We wensen jullie nog heel veel fietsplezier,en lekker genieten van de prachtige omgeving!Groetjes Harry en Ineke.

• 31 Mei 2014 - 22:53

Monique:

Wat heerlijk, wat zullen jullie genieten van al dat moois! De kids doen het hier heel goed, oma als groepsoudste aan het afscheidsdiner van Karlijn en Theo. Die zijn er helemaal klaar voor! Gezellig om te zien hoe gezellig ze het met elkaar hebben. Jullie investering! Op naar Oostenrijk, have fun saampjes, liefs ons, Menno en Monique