Dag 3 23 mei Baal Euskirchen 110km - Reisverslag uit Euskirchen, Duitsland van HenrienRia - WaarBenJij.nu Dag 3 23 mei Baal Euskirchen 110km - Reisverslag uit Euskirchen, Duitsland van HenrienRia - WaarBenJij.nu

Dag 3 23 mei Baal Euskirchen 110km

23 Mei 2014 | Duitsland, Euskirchen

Vanmorgen op pad in lichte regen naar Linnich waar we de reitsmaroute oppakken.In Linnich kopen we zadelhoesjes om de zadelpijn te verminderen. Ik heb een blaar op mijn bil maar we hopen dat dat snel heelt. De zon breekt door en we fietsen heerlijk langs de Ruhr en mooie natuur gebieden
Heel rustgevend vinden we. In Euskirchen vinden we een mooie camping tussen weilanden en paarden waar onze lieve vrienden Menno en Monique ook naar toe komen met de camper. Het is de verjaardag van Monique dus we vieren een heel gezellig feestje, eerst op de oprit van de camping omdat de eigenaar nog afwezig is. Als de eigenaar er is en we plek hebben op de camping kookt Monique ook nog heerlijk voor ons en dan tentje opzetten en slapen.

• 25 Mei 2014 - 21:49

Laurens:

Nu al zadelpijn. Een koude doek en hup weer op de fiets.