Dag 2 22 mei Wesel Baal 110 km - Reisverslag uit Linnich, Duitsland van HenrienRia - WaarBenJij.nu Dag 2 22 mei Wesel Baal 110 km - Reisverslag uit Linnich, Duitsland van HenrienRia - WaarBenJij.nu

Dag 2 22 mei Wesel Baal 110 km

22 Mei 2014 | Duitsland, Linnich

Vanmorgen om 8 uur al weer op pad. De Garmin dacht doe het lekker zelf maar gelukkig hadden we Tom Tom op de mobiel. Henri had even de gedachte om de Garmin in de Regge te knikkeren maar na enig gepuzzel kwam hij erachter dat wij blijkbaar iets niet goed deden. Daarna ging het weer voorspoedig, mooie wegen paden en tracks. Onderweg lekker koffie drinken op terrasjes. Het weer was perfect, zonnig met beetje bewolking. Er ontstaan vooral bij mij hier een daar ( drie keer raden waar) pijntjes. We dachten 90 km te fietsen maar de Garmin is creatief en bedenkt extra km dus na 110 km besluiten we te stoppen. We slapen in hotel Justen in Baal. Morgen pakken we de reitsmaroute op.

• 22 Mei 2014 - 22:25

Laurens:

Vandaag ons 32 jarige trouwdag gevierd zonder te fietsen. Veel plezier morgen.

• 23 Mei 2014 - 14:41

Marloes :

Hahaha, pa blijft echt pa (in de Regge knikkeren).
    Hopelijk hebben jullie vandaag ook weer een mooie tocht.
    Dikke kus en knuffel

• 24 Mei 2014 - 11:04

Dirk:

Toppers, gaat toch hartstikke goed als alles meezit ben je veel te vroeg over.
    De pijntjes Ria, was ik maar ff in de buurt, fietse en volg jullie.

Groeten, bartje/dirk

• 25 Mei 2014 - 06:40

Ronnie:

Wat een bikkels zijn jullie, maar volgens mij is het wel genieten zo zwerven door de natuur en op de de blog stond de paus zegenend naast jullie dus dat moet goed komen! Voorspoedige voortzetting.